Mám vlastní "server"!

22.05.2020

Takže, mám vlastní "server". V tomto článku se dozvíte, proč ho mám a kde ho mám.


Proč ho mám?

Pokud sem chodíte pravidelně tak už jste určitě slyšeli o mém programu random facts generator. Problém je že zásoba faktů v tomto programu není neomezená a když by mě napadl nový fakt do tohoto programu, tak bych musel:

  1. stáhnout kopii programu z mého webu
  2. rozbalit ji z formátu zip
  3. otevřít soubor s fakty
  4. přidat fakt
  5. zabalit zpět balíček
  6. přepsat balíček na cloudu
  7. otevřit trinket.io
  8. vložit nový kód do tamního editoru
  9. zkopírovat HTML kód
  10. odstranit neaktuální kód z tohoto webu
  11. vložit tam aktuální kód

Jak jste si jistě všimli zabralo by to jedenáct kroků a to jenom kvůli jednomu dalšímu faktu. A tak jsem si řekl, že to chce změnu. Nejlepší by bylo kdyby jsem jednoduše měl soubor s fakty a k tomuto souboru bych měl přístup, program by k tomu měl přístup a kdyby se změnil jeho obsah, tak by se tam zobrazovali "aktuální" fakty.


Kde ho najdete?

Můj "server" najdete na www.vojtovo-uloziste.jednoduse.cz. A co tam najdet? Nic moc, především soubory *.json, *.zip a *.css. V souborech *.json najdete již zmiňované fakty, v souborech *.zip najdete projekty které už nebudu mít neprofesionálně uložené na disku google a v souborech *.css najdete moje pokusy s kaskádovými styly o kterých se něco málo dozvíte na mém css pískovišti.


Můj vlastní python server

Plus mám nově (od 11 června 2020) server na python (programovací jazyk). Můžete ho najít na https://vojteaka7.pythonanywhere.com a tam se asi dozvíte více.

Mimochodem v budoucnu se opravdu dočkáte nového random facts generátoru


Prostě Vojta
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky