Lyžování v Itálii

02.03.2020

Toto je článek o našem lyžování v Itálii, tak se na cestu vydejte s námi.

Alpe Cermis(to je to místo kde jsme byli)

v číslech

Modré sjezdovky

100km

Červené sjezdovky

9km

Černé sjezdovky

5km

Celkem

24km

Vleky

1

Lanovky

3

Kabinky

3

Celkem

7

DEN 0 1.3.

Po jedné a půl hodině cesty jsme zastavili na benzínce. Hlavní zábavou je zatím chattování z jednoho mobilu do toho druhého a vytváření hotspotů bez internetu.

Je 22:47 a my jsme zastavili na další benzínce. Za celou noc jsem neusnul. Dál už jsem nepsal, protože jsem byl už moc unavený.




DEN 3 4.3.

Ke snídani jsem měl sušenky, toust s medem a stejně jako včera také toust s marmeládou. Kiwi, které jsem včera měl, tam už ale nebylo. Venku svítí slunce a já doufám že to tak zůstane. Lyžovali jsme převážně na lanovce 5 a přilehlých sjezdovkách. Jelikož svítilo slunce, tak jsme viděli sjezdovku 83 v celé její kráse. Večer byla hra o poklad.



CESTA ZPĚT Česko 7.3. zbytek 6.3

Dopoledne byly závody (na sjezdovce 79). Po závodech jsme lyžovali na sjezdovkách 73, 79 a ze 78 plotem na 73. Odpoledne jsme stavěli doupě ze sněhu, nejprve na výz. bodu 2, ale tam byl led a tak jsme se přesunuli na výz. bod 1.

Nejprve jsme sjeli lanovkou dolů do Cavalese. Poté nastal hned první problém, zbytek skupiny z našeho autobusu lyžující v jiném středisku měl lyžovat až do čtyř, ale poté co zjistili, že by bylo dobré být na českých hranicích do půlnoci, začali spěchat. (Pokud to nevíte, tak všem co se z Itálie vrátí k českým hranicím po půlnoci je nařízena karanténa. A tu nikdo nechce.)


DEN 1 2.3.

Svítilo slunce a já si to užíval, za tu cestu to stálo.

Lyžovali jsme jen dopoledne. Jednou jsme omylem zajeli na černou sjezdovku 81 (červená v Alpách je asi jako černá v Česku) ,takže si dokážete představit, že to bylo prudké asi takhle → /. Naštěstí jsme to přežili.



DEN 2 3.3.

Po objevu lanovky 5 a sjezdovky 83 jsme lyžovali převážně na nich. Někde jsem ztratil kuklu a tak jsem lyžoval bez ní, bohužel sněžilo a vločky byly ostré takže to bez kukly moc nešlo a tak mi táta půjčil svoji kuklu.


K večeři jsem měl:

první chod - canelloni (těstoviny) plněné masem

druhý chod - telecí guláš

dezert - něco jako tiramisu

hodnocení:

první chod - byl výborný

druhý chod - OK

dezert - byl dobrý, ale kousek krému který tam byl mi nechutnal.


DEN 4 5.3.

Dopoledne byly závody (na sjezdovce 79). Po závodech jsme lyžovali na sjezdovkách 73, 79 a ze 78 plotem na 73. Odpoledne jsme stavěli doupě ze sněhu, nejprve na výz. bodu 2, ale tam byl led a tak jsme se přesunuli na výz. bod 1.


DEN 5 6.3.

Dopoledne jsme lyžovali a protože svítilo slunce tak jsem si to dost užil. Dali jsme si přestávku na chatě pod sjezdovkou 75. Odpoledne jsme již nelyžovali, abychom se stihli připravit na odjezd.


STIHLI JSME TO!🎉


Tipy

Zkontrolujte jestli vám je všechno oblečení, helma, lyžáky, .....

Koukněte na počasí před tím než odjedete.

Koukněte na počasí té oblasti kam jedete, ne na počasí nejbližšího města kam jedete, protože v horách může počasí těchto dvou bodů být naprosto odlišné.

Čtěte si upozornění na sjezdovce.

Docela dobré jsou sjezdovky 78, 83, 88, a 82.

Prostě Vojta
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky